Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Reklamacje i Serwis

Wszelki towar elektroniczny, wykorzystywany w gospodarstwie domowym sprzedawany u nas konsumentowi posiada zgodnie z prawem UE minimum 2 letni okres ochronny, rok gwarancji i rok rękojmi - potocznie możemy powiedzieć iż jest to 2 letni okres gwarancyjny liczony od daty zakupu towaru.

Uwaga wyjątkiem są tutaj urządzenia składowe innych, lub urządzenia wykorzystywane do pracy.

 

Reklamacje

Towar reklamować możemy na kilka sposobów:

1) Towar posiadający kartę gwarancyjną podlega gwarancji producenta i najlepiej odesłać go do serwisu, którego adres umieszczony jest na karcie gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu lub jego kopia i opisem usterki

2) Towar nie posiadający karty gwarancyjnej producenta należy przesłać we własnym zakresie wraz z dowodem zakupu lub jego kopia (paragon/faktura) oraz wypełnionym i podpisanym formularzem reklamacyjnym umieszczonym na naszej stronie. Reklamowany towar należy wysłać na adres: DMTrade  Wiśniowa 36 , 64-000 Kościan W przypadku gdy reklamacje okażą się nieuzasadnione lub termin gwarancji już minął  do kosztów naprawy doliczony zostanie koszt przesyłki!!!

3) Konsumenci detaliczni mogą, się też powołać na niegodność towaru z umową i złożyć reklamację z tytułu rękojmy. W przypadku stwierdzenia wady towaru przysługuje Ci uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru. W tyme celu towar należy przesłać na nasz adres jw. z dopiskiem Reklamacja.

W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy o dalszym postępowaniu. W przypadku uznania reklamacji, Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad.

4) Reklamacja uszkodzonej przesyłki

Przy odbiorze przesyłki, proszę sprawdzić jej zawartość, w przypadku uszkodzenia, przesyłki proszę natychmiast spisać protokół szkody, lub gdy kurier "uciekł" kontakt z infolinią firmy spedycyjnej.

UWAGA! Spisując go proszę zwrócić uwagę czy kurier rzetelnie go spisuje jak paczka ma naruszenie naszej firmowej taśmy albo karton zewnętrzny ma chociaż minimalne uszkodzenia proszę to zaznaczyć, anteny zabezpieczamy wszystkie ranty dodatkowymi kartonami, dlatego też proszę w miarę możliwości sprawdzać czy ewentualnie nie wpisują, że paczka była na źle zapakowana lub nie miała żadnego zabezpieczenia. Skan takiego protokołu proszę przysłać mailem na adres sklepu.

 

Pobierz formularz reklamacji towaru.

 
W przypadku gdy reklamacje okażą się nieuzasadnione lub termin gwarancji już minął  zostaniecie niepotrzebnie wezwani do odbioru przesyłki na swój koszt lub co gorsza serwisy zewnętrzne mogą naliczyć koszty ekspertyz.

Zdarza się iż reklamujecie Państwo sprawny sprzęt lub jest on nie poprawnie skonfigurowany. Gdy nie Jesteś pewien nie wiesz co zrobić opisz sytuację nasz serwisant postara się pomóc i doradzić !!!

Witryna stworzona na platformie