Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Dostawy


Dostawy w naszym sklepie realizowane są za pośrednictwem:

- serwis krajowy 

kurier DPD i Pocztex, oraz Poczta Polska,

przesyłki paletowe - Raben

- serwis zagraniczny 

firmy kurierskie GLS, DPD oraz Poczta Polska

Przesyłki paletowe i fracht - firma Raben.

Cennik

Dostawa w serwisie krajowym dla zamówień detalicznych poniżej 500zł i zamówień hurtowych poniżej 1000zł wynosi 11-13zł na każde 30kg.

Dla zamówień powyżej tych kwot koszt wysyłki i logistyki jw. wliczony jest w cenę towaru - uwaga nie zwracany w przypadku zwrotów.

Przesyłki paletowe, frach oraz dostawa zagraniczna ceny ustalane indywidualnie.

Termin

Czas dostawy wynosi od 1-2 dni roboczych  w zależności od wybranego sposobu dostawy.

Zamówienia złożone do godziny 13.00 w 95% wysyłamy tego samego dnia roboczego - w większości przypadków paczka jets u was na następny dzień roboczy.

Instrukcja odbioru przesyłki

A. Najistotniejsze informacje – jak bezpiecznie odebrac przesyłkę:

Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego:

  • Czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecone, przedziurawione, zamoczone, itp.
  • Czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane, poprzecinane, itp.
  1. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatnośc „za pobraniem” przekaż kurierowi należną kwotę.

  2. Odbierz przesyłkę i otwórz ją w obecności kuriera. Gdyby kurier odmówił oczekiwania nanieś na podpisywanym wcześniej liście przewozowym informację „Przyjęto bez weryfikacji stanu przesyłki, jak również jej zawartości”.

  3. Sprawdź czy dostawa jest kompletna (zgodna ze specyfikacją zamówienia - faktura lub paragon), a produkty nie uszkodzone.

B. Podczas uszkodzenia przesyłki w transporcie:

  1. Jeśli wygląd zewnętrzny paczki, stan produktów lub stan ilościowy wzbudza Twoje zastrzeżenia, sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki w momencie odbioru może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia reklamacji (roszczeń) Klienta (Odbiorcy) z tytułu uszkodzenia czy też ubytku zawartości w transporcie.

  2. Gdyby kurier odmówił oczekiwania na weryfikację stanu opakowania zewnętrznego lub zawartości poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia bądź niezgodności zawartości przesyłki względem zamówienia, będzie musiał przyjechac ponownie w celu spisania protokołu szkody. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia.

  3. Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej doręczającej przesyłkę – w celu zgłoszenia interwencji. Proszę przygotowac numeru dostarczanej przesyłki. Po sporządzeniu interwencji otrzymają Państwo numer zgłoszenia wraz z przewidywanym terminem wizyty kuriera celem sporządzenia protokołu szkody.

  4. Protokół szkody – pamiętaj, aby:

  • wypełnic wszystkie pola zgodnie ze stanem faktycznym,

  • sprawdź kuriera w szczególności w zakresie sposobu zabezpieczenia i opisu uszkodzeń,

  • zachowac oryginał protokołu dla siebie.

  • O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu wystąpienia zdarzenia.

Najważniejsze numery kontaktowe:

- DMTrade.pl – 65-5117408 lub 661082052 lub spacetronik@spacetronik.pl

- DPD - 22-7777777 lub dok@siodemka.com

- Poczta Polska - 43 842 06 00 lub uslugi.pocztowe@poczta-polska.pl

Witryna stworzona na platformie